annesininkuzusuu_ İlk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırmadım , şimdi ikinci gebeliğim bebek iki hafta önden gittiği için doktorum yaptıralım dedi . Sizler kaçıncı haftada yaptırdınız , sonrasında nasıl bir yol izlediniz?
Sibelbayram annesininkuzusuu_ ikinci hamileliğimde şeker çıkmıştı şu an üçüncüye hamileyim bebek iri ve bir hafta önden gittiği için şeker yuklemesi yaptırdım yine şeker çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktorum
annesininkuzusuu_ Sibelbayram şeker çıkınca az mı yememiz gerekiyor , nasıl yol katediliyor . Doğumdan sonra geçiyor mu şeker
Sibelbayram annesininkuzusuu_ diyetisyene yönlendiriyor doktorun diyet listesi veriyor sana gebelik şekeri ise evet doğumdan sonra geçiyor benim öyleydi