Kızlar merhaba, bugün tam 5 haftalık olduk yarın keseyi görmeye gideceğiz inşallah. İlk gebeliğim olduğu için çok korkuyorum kasıklarıma ara ara sancılar girip çıkıyor kanama lekelenme vs yok çok şükür. Bu ağrılar normal mi bilgilendirirseniz çok sevinirim. Bu arada beta hcg değerlerim;
30 Mart 79
1 Nisan 252
3 Nisan 791 dış gebelikte sanırım böyle ilerlemiyor değerler