Kızlar merhaba dün 28. haftama girdim zaten 1 aydır ödem problemim vardı ama bu son bir haftadır falan ödemden mi bilmiyorum gece ellerimi açıp kapatamıyorum zaten bakınca da şişlik belli ayaklarım öyle ayağıma büyük gelen bir ayakkabı vardı onu giyiyordum evdekiler zaten olmuyor iki üç gündür o da olmuyor ayağıma. Su içiyorum daha önce korktuğum için iki kez protein testi verdim öyle bir problemim de yok. Ofiste falan terlikle geziyorum az önce baktım ayaklarım korkunç görünüyor bileklerim falan hep şişmiş gün içinde çok sık hareket ediyorum bol su da içiyorum özellikle tuzlu vs yemiyorum normal besleniyorum iş yerine gelen yemekler tuzsuz oluyor öyle yiyorum tuz eklemiyorum
Normalde doğuma yakın olur anlarım ama benim erken değil mi daha 6 aylık hamileyim doktoruma söylediğimde o da vücudun ödem tutmaya müsait demek ki demişti
Şimdiye kadar maksimum 7 kilo aldım doktorum iyi olduğunu söylüyor karnım da aşırı büyük değil normal giydiğimde bazen belli bile olmuyor
Benim gibi ödemleri erken başlayan bir çözüm bulan var mı? Eşim ayakkabı alalım diyor 2 ay için de almak istemiyorum evde dolu ayakkabım var ama artık sinirlerim bozulmaya başladı :((