Herkese merhabalar 7+4 günlük hamileyim aşırı derecede midemde hazımsızlık şişkinlik hissediyorum, akşam çorba ve salata yesem bile böyleyim neden olduğunu bilmiyorum ikinci gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım ne zaman yemekte yesem sonrasında midem bulanıyor sodayla resmen arkaddaş olduk benim haftamda olup böyle olan varmı?