Geçen hafta salı günü spinal + epidural kombine sezaryen oldum.Pazartesiden bugüne geçmeyen felaket bir baş ağrım var zonklar şekilde.Acaba ameliyatla mi alakalı eğer öyleyse neden bu kadar geç başladı? Ne yapsam geçmiyor artık dayanamayacak düzeye geldim bilgisi olan var mı?