kubradgnn bence çok fazla tartılmayın ben ayda bir vücut ölçülerimi alıyorum tartılmak sağlıklı olmuyor vücutta ödem olabiliyor bazen kabızlık oluyor ben bu sabah bilerek 5 dakika arayla hiçbi şey yemeden içmeden tartıldım ve 1 kilo fazla çıktı 5 dakikada bir kilo almış olamam heralde😂😂😂