Brailolu Kızlar ikinci sezaryenımı olcam 39 haftada aldık günümüzü fakat adet sancısı gibi karnım agırıyor iki gündür sizce yalancı sancı mı 39 haftaya kadar gitmez mi
Busra_5461 Benimde oluyor sancilarim doktor normal dedi ben de 37+2 yim ve 39 da sezeryan gunumuz erken gekirse erkenden sezeryan olacagim bu saaten sonra bir korkumuz yok insallah gelisimi tamamlamdi doktorlar son gun olarak 39 u veryirlar onceside olabilir yani benim doktorum oyle dedi bana
Brailolu Huzurr 38 haftada tamamlıyor ciğerleri gelişiyor ama ben 39 da alınsın istiyorum Doğuma hazır olsun istiyorum bebeğim
Busra_5461 Benik oģlum 37 haftada dogdu hicbir sıkıntisi olmadi ama her cocukta ayni olacak diye de birsey yok tahi ama anne karninda gecirdogi 1 saat bile cok kiymetli o yuzden bence son dakikaya kadar beklenmeli sezeryanda olsa 😊