Zeynep_Krhsn işte yeni başladım aslında 34 ün ortalarında. hurma, bitki çayları, yürüyüş, pilates topu, çömelme.. tabi yavaş yavaş yapıyorum şuan çünkü doktor en azından 36 yı görmek lazım dedi :) ama bu çocuk kolay kolay kanala inmez dediği için de sanki biraz rahatım. bakalım göreceğiz :) sizin için de hayırlısı olur umarım