Bende 7+6 hamileyim ve progestan kullaniyorum yatıyorum doktor yatmami ve kalkmami soyledi lavobo ve yemek icin kalkiyorum az önce öksürürken afedersiniz birden altan birşey fıskırdı baktigimda ise ilacin fazlasi ve kan vardi kirmısımsi pembemsi gibi birseydi ama agrim yok suam birsey olur mu acile gitmelimiyim ?