Anonim16 Dün yumurtlamayı gördüm değerlendirdik ama sperm testi vermedik diye emin olamıyorum. Bugün çatlama olmuş bugünü boş bırakıp yarın değerlendirsek olur mu ki
Ravza11 Anonim16 sperm sorunu vardı eşimde canım yumurtlama günü değerlendirdik ertesi gün catlams olmuştu boş biraktik
dilay_06 Anonim16 yumurtlama zamanının her günü kıymetli ben hepsini değerlendirdim aynı ay hamile kaldım
Kayalimerve Anonim16 takvim kullandik.yumurtlama.gunu ozellikle yuksek olan gunlerde yaptik.birde ayaklari kaldirip 20 dk beklemek lazim.diyorlar.suan tuttu gibi ilk ayda.ama emin olmak icin gene cagirdilar bakalim.neolacak
Ravza11 Anonim16 bana test aldığım kişi öyle söylemişti ise yarayıp yaramadigini bı kaç gün sonra öğrenmiş olurum 😂
Anonim16 Ravza11 Geçen ay yumurtlamadan 1 gün önce yumurtlama ve çatlamayı değerlendirdim ama tutmadı. Sperm testi vermedik diye de emin olamıyorum şimdi.
Serpbars Çatlama günüde çok önemli bence değerlendirin ben değerlendirmedim çatlamayı geçen ay olmadı kuzum
1ciftyesilgoz Hamile kaldığım ay Testim pik olana kadar gün aşırı ilişki özellikle de 13-15-17. Günleri değerlendirdim 17. Gün pikti zaten bi daha da değerlendirmedim .
Canimucizem Anonim16 ben çatlama öncesi çatlama günü ve sonrası değerlendirme yapardım doktorumxa hep dersi hucreler canlı kaldığı için o 3 4 gün denerdik çünkü olasılık çok yüksek bence deneyin
Anonim16 Canimucizem çatlama öncesi yani yumurtlama günü oldu çatlamayı boş bırakıp ertesi günü değerlendirelim dedik sperm kalitesi açısından
Canimucizem Anonim16 doktorum o tarihler çok önemli olduğu için boş gecirme derdi siz daha iyi bilirsiniz tabi ben bu şekilde sonuç almıştım birde sabirla ilerleyen günlerde de 2 günde bir devam etmiştim