Son bı kaç gündür belim ağrıyor regl ağrısı gibi arada vuruyor kısa bı sure ama.Hurma az az yiyordum. Ama artik fazla yemeye başlayacağım ve ananas ta doğumu kolaylaştırdığını okudum birde kivi varmış doğrumudur bilmiyorum.🙃😄 37 haftada normal doğum yapsam erken mi ki ya 20 gün var uygulamaya göre günümün dolmasına..