6147 Tepecik Hastanesi bayan doğum doktoru tavsiyeniz var mı acaba veya buca da olabilir Derya ve Emine Mert doktorlarının adını duydum iyi diye 🤷🏻
Nisagk 6147 bende izmirde yaşıyorum ama burada devlet hastanelerinden memnun kalmadım hiçbir açıdan. manisa şehir hastanesine gidiyorum çok mükemmel çokta sürmüyor arabayla 35 dk falan
Hayatmavii16 Yanılmıyorsam dr uygar Tanyeri tepecikdede görev yapıyor ben Bursa’da yaşıyorum kestel devlet hastanesindeyim 3 seferdir ona gidiyorum çok memnunum bi bakın isterseniz
6147 Hayatmavii16 Ama bayan doktor değil dediğiniz ben bayan olsun istiyordum ama yinede teşekkür ederim ☺️
Nisagk 6147 hastane yeni doktorlarda güler yüzlü personelide öyle ve çok temiz ben çok memnunum tavsiye ederim