1baharrr Dogumdan sonra sizce korse kullanilmali mi annislerrr oneriyormusunuz veya bilgisi olan varmi ???
Jesca 1baharrr ben ilk dogumumdan sonra almıştım ayrem diye bir siteden doğum korsesi gayet de memnun kalmıştım ama çok uzun süre kullanmadim
1baharrr ????suracikta bekliyeyim 36 haftaligiz suan ve her hangi bir sorun yok dedi doktor normal doguma dogru gidiyoruz ve gobegimn kalmasini istemiyorymmm