brprensesannesi23 Bugün hastaneye gittim ilk gebeliğim daha önce hiç kaybım olmadı doktorum rahimimin yapışık olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı 17 haftalık hamileyim ilerleyen süreçte bir sorun olur mu