Mihrimahvuslat Pemberuya Kremalı tavuk çorbası Knorr’un eline sağlık kskdkddk 😸 Lahana sarması onu da geçen Buzluğa atmıştım bugün pişircem🤤 yeşillik bide az bi domates soğan salatası yaparım canım çok çekti 🤤bide Ramazan şerbeti Bim ganimetlerinden🤭🤣🤣🤣
Mihrimahvuslat Pemberuya Biraz hazır olmuş dün çökertme kebabı yaptım tavuklu yapmadıysan kesinlikle tavsiye ederim dehşet bişeydi 🤤 ben çok seviyorum ya umarım tiksintin geçer de yersin gönlünce 😘
Alimenur Pemberuya dün eltim doğum yaptı bugün annesiyle başındayız dolma yaptık tavuklu pilav yapcaz salata çorba
Beigebaby Pemberuya Bugün bizde bir tek arapsaçı kavurması var onuda sağolsun annem yapıp getirmiş başkada bir şey yapasım gelmedi yeter bugün böyle olsun😂😂
Beigebaby Pemberuya Ege otlarından canım arapsaçı , bol zeytinyağıyla soğanla kavurur en son içine yumurta kırar yeriz💙
Pemberuya Beigebaby benim dondurucuda da enginar var hiç yapmadım yakın olsak sana verirdim:) onun tadı biraz farklı geldi
Beigebaby Pemberuya Yaa enginara bayılırım ben keşke yakın olsaydık ben size bir izmirli olarak sevdirirdim 😂💙