Rabiakltk5 https://imgyukle.com/i/Q2Pmtb Adetimin 5. Günü bugün gecikmesi hamilemiyim degilmiyom anlamadım niye buladar yüksek çıktı onuda anlamadim
Efee Rabiakltk5 benimde ilk 3.5 cikti adetim gecince yukseldi tabi ben baska bir durum icin gittim betayada bakmislar adetim gecince test yaptim simdi 35 haftaligim 🧿💙
CeydaST Rabiakltk5 düşük Bi değer 5 gün gecikmeye göre. Benim yumurtam da geç çatlıyor da 23. Gün ama 2. Gün 106 idi
Jaleisik Bende 3.3 değerle öğrendim şuan 2 aylık hamileyim 2gun sonra tekrar ver bence canım çok ara bii değer 🙏
Zuhrezuhre Jaleisik ya bişey sormak istiyorum benim de reglime 3 gün var beta 2.39 çıktı ama çatlatma iğnesi vurulmuştum 14 gün önce yükselir mi sizce elim ayağım titriyor 😢
Jaleisik Zuhrezuhre insllah yükselir kuzum adetin geçince tekrar kan ver dedgim gbi bnde aşılamanın 10.gunu öğrendim sonra katlana katlana beta artti
Zuhrezuhre Jaleisik femara kullanmıştım bu ay ondan sonra çatlatma iğnesi vuruldum ama etkisi ne kadar sürüyor onu tahmin edemiyorum sadece 😔