Testi ne zaman verdin canım ben içime kurt düşmüştü 15 ekimde kan vermiştim çünkü 1 kere korunmasız ilişki olmuştu neyse adetim geldi geçti 7 gün ihtimal vermiyorum ama daha kanda da sonucum 2.5 cıkmştı bu arada hcg sonra idrar yaptım silik çizgi bitane daha yaptım gene öyle silik çizgi syyy dedim 😃 gittim hemen kadın doğuma bebişin kesesi gözükmezmi ordan merhaba dieee allahım 1 kereden nasıl olur dedim kendi kendime sonra sağlık ocağına gittim gebeyim die bildirmeye bana diyor ki nasıl gebesin hcg 2.5 çıkmış aha dedim ultrason 4haftalık hamileymişim dedim 😂😂😂 yani demem o olabilirsin sende cnm 😂😘