beren22 hiç korkacak birşey yok benim ikinci bebeğim birinci epidural 'di ikinci spinal olacak aynı işlem yapılıyor sadece epiduralde fazladan bir küçük apart takıyorlar oradan ağrı kesici falan veriliyor ama spinalde ağrı kesiciyi ya kalçadan yada damar yolundan veriyorlar spinalde sırtından bir iğne yapacaklar ama kesinlikle kıl gibi hissedilmiyor belden aşağısı uyuşuyor eğer çok telaş heyecan yaparsan sakinleştirici iste hemen o an yapıyorlar gözler açık ama hiçbirşeyin farkında olmuyorsun hayırlısı ile alalım bebislerimiz kucağımiza inşallah ben de pazartesi spinal ile sezaryen olacağım biraz uzun oldu kusura bakmayin🤗🌼