Kızlar 7+3 teyim ve sürekli uyuyorum. Uyandığım zamanlarda da yerimden kalkmak istemiyorum. Böyle uyuya uyuya mı büyüyeceğim 😅 geceleri iki saate bir tuvalete kalkıyorum. Zaten aralıksız uykum yok şu anda hiç. Aşkında normal değil mi böyle olması. Kötü düşünecek bir şey yok.