melike098 Sizin son kaç gün kızlar uygulamaya göre 10 gun normal dogum olacak bakalim ne zaman gelecek kızçem sizin kizlariniz kacinci haftada dogdu erken doğar kiz diyorlar 38+4olduk hala bir dogum belirtisi yok
melike098 Maydonozluk ay hadi hayırlısı bende hic bisey yok nişan falan da gelmedi açılma var mi bilmiyorum da sadece hafif adet olacak gibi belim ağrıyor o kadar
Maydonozluk melike098 yani etkisi var mı bilmiyorum ama hurma çok tükettim 2 hafta içinde gerçekleşti açılmam hatta o kdar çok yedimki artık midem bulanıyor görünce 😂 günlük 7-9 tane yedim mutlaka şimdi onu bıraktım ahududu yaprağı çayı içiyorum doktorumun tavsiyesiyle
melike098 Maydonozluk bende cok yiyorum bi kac gundur oglum 41haftalik dogdu bunda o kadar beklemek istemiyorum açıkça Rabbim hepimize kolay dogumlar rasip etsin
kubrast Son 11 bizim de bakalım dünden beri sadece belimde bıçak saplanır gibi bir sızı var gelip gidiyor 🫠