Ben hamileligimin 7. Haftasindahim Doktor tutabilirsin demesine rağmen tutup da bebekde bi sorun yasayan oldu mu ilk hamileligim bebegime olumsuz etkisi olur mu diye korkuyorum bugun doktoruma sordum zorlanmiyorsan çok susamiyorsan tut dedi ama yine de bebek açısından sorun olur mu diye korkuyorum oruç da tutmak istiyorum tecrubeli anneler sağlıkçılar lütfen bilgi verirmisiniz