HMA13 Bugün 24haftalık olduk ve bişey almadım korkuyorum biraz da, bilmiyorum sizde benim gibi misiniz? ‘16haftalıkken kanamam olmuştu ama çok şükür düşük tehlikem yoktu ve çok şükür yok şuan ama yinede çok korkuyorum..’
Sengul-9798 HMA13 korkunu bı kenara bırak canım benim başımdan o kadar çok şey geçti düşük riskim vs bi çok şey yaşadım ona rağmen a dan Z ye herşeyini aldım çok şükür şuan da bi sorunum kalmadı pozitif düşün pozitif olsun herşey kötüyü çekme lütfen bu zamanlar bi daha gelmeyecek ❤️
Pinar4588 HMA13 24+3 olduk bizde ama hiç birşey almadık 🙈 daha önceden kayıplarım olduğu için cesaret edemedim ama artık bi yerden başlamak lazım ufak ufak
bitterciko HMA13 27. Haftadayım daha ilk kez bugün bişey aldım . İlk oğlumda 32. Haftaya kadar almadım . Kayıplarım vardı hep onun korkusu var o yüzden içimde
HMA13 Sengul-9798 Çok şükür hep iyi olun inşallah 🌹 Çok sağolun çok iyi geldi yanıtınız🥰biraz iyi oluncada çevrem korkutuyor malesef☹️
Sengul-9798 HMA13 ağzı olan laf yapıyor canım hiç senin pskolojini düşünmeden olur olmaz konuşan insanlar illaki olur aldırış etmiceksin 💐
Pemberuya HMA13 almaya başla canm İnan moral oluyor insana bide o kadar çok detay şeyler var ki al al bitmiyor
HMA13 Pemberuya Çok istiyorum ama bakalım çok sağolun gerçekten cevaplarınız çok içimi açtı rahatladım çok teşekkür ederim 😊♥️
Yazmelegi_ HMA13 21+5 teyim araba puset besik vs büyük şeyleri aldılar babam gil sağolsun yoksa git gide ücretler artıyor bir yerden başlamak lazım
HMA13 Yazmelegi_ Güle güle kullansın inşallah bebişimiz 🤲🏻 İnsanın ailesi bir başka zaten benimde annem sağolsun birsürü minik minik el örgüleri yapmış teyzemler ablamlar hazırlığımı görüyor ben zaten bişey almadım 😁Eşimin tarafı var yok bilmiyorlar bile ilk torun sonuçta onlar için 🤷🏻♀️
Beyza01 20.haftadayım ben de bir şey alamadım açıkçası. İnsan bi tedirgin oluyor ister istemez. Bebek arabası bakıyoruz şimdi
HMA13 Beyza01 Ayy sağlıkla gelsin inşallah 🌹 ne güzel bizde bakmıştık hatta sepete bile ekledik alacağımız günü bekliyoruz inşallah alırız bizde biraz önce 😊🌹🤲🏻
Yazmelegi_ HMA13 benim eşimin tarafı küs zaten umursamiyorlar ne varsa kendi ailenden var annenizin eline sağlık 🌸
Pinar4588 HMA13 amin canım teşekkür ederim sende sağlıkla kucağına al inşallah🙏 isteyen herkese nasip etsin Allahım🙏🙏🙏
HMA13 Papiiii Bende beşik fln almayı düşünmüyorum sadece minik patikler zibinlar var çok güzeller pereler ☹️
Papiiii HMA13 ben onlarida daha almadım.Esyalari bu hafta aldım ay sonuda kiyafetlere geçicem almaya .Yani 34-35 haftada