Cerenssssss Ben olmadım henüz 30 Mart da kan verdim 0.23 çıktı halen ne test ne kan verdim haftaya Türkiye’ye gittiğimde kadın doğum doktoruna gideceğim 12 sinde bekleyeceğim anlayacağın hayırlısı olsun planlı gebelik
Cp5252 Cerenssssss benim de bugün olmam gerekiyordu olmadım hala yaklaşık 10 gündür fazladır kasık ağrım var adet olacak gibi ve mide bulantım başladı yarın kan vericem
aysenuroztunc Cp5252 tebrik ederim rabbim bizede nasip eder inşallah adetinden kaç gün önce negatif çıkmıştı kan değerin canım
Cp5252 aysenuroztunc geçen hafta cuma günü aile hekime beta vermiştim canım 0.200 çıkmıştı adetten 5 gün önceydi iki gündür de günüm geçiyordu grip oldum ondan sandım ama durum bu bakalım ☺️