Arkadaşlar 2.ye hamileyim ama ben erken doğurdum ve hastaneye giderken doğum olduğunu bile anlamadım inanamadım hastanede bir bebek takımım bile yoktu şimdi bebeğim 11+4 haftalık ama ekime de çok var ama şimdiden indirimle uyguna almak istiyorum sizce neler almalıyım böyle ihtiyaç olan şeyler..
Mesela siz hamilelik sütyeni kulandınız mı?