Selam kızlar mono-mono olan anneler bilir bugün kızlarımın görüş günüydü çok güzel geçti 20 haftaya girmiş bulunmaktayız fakat 28 haftada yatış istedi doktorum 32kadar kordon sıkıntısı oluyormuş sizlerininde doktor görüşü aynımı yazarsanız sevinirim🥰