Rabissskemal Merhaba kızlar 6+0 tam ama rahmime agri giriyor afedersiniz delik olan yer sanki baskı yapılıyor agri veriyor kasiklarim batıyor ilk gebeliğim yarın doktor kontrolüm var ama bilmiyorum kalp atış için gidicem insallah duyarız sizce agri neden ?
Dilekunal_ imos4343 7+6 haftaligiz bizde benimde sol kasigim cok agriyo özellklede aksamlari 😅 normal birsey biliyoejm ama korkuyorum genede