Valla bana soracak olursan eşim doğum günüme karaca nin kini almış ne yaptıysam hiç begenmedim olmadı yani ve 2 kişilik 3 kişi gelse bittin. 😁😁 Kalabalık aile için bence kullanılmaz, ben beğenmedim dolaba koydum satıyorum bir iki kez kullandım memnun kalmadım altını pişirmedi çevirmek zorunda kaldım bilmiyorum hepsi mi öyle ama benimki pişirmedi