Teslimeesma kuzum ben zaten normal gelse de doguramam kesi yeri fitigim var icerden yirtilma yaparsa dogum sonrasi ameliyat olmak zorunda kalirim 😊❤️ o yuzden her turlu 38 de doguracagim ama normal gelmeye kalksin kaderini kendi belirlesin yine kesip alsinlar sorunn yok 🙏 afedersin benim kabiz olmam bile yasak 😊 3 kere ayni yerden ameliyat oldum dokular cok hassas kasigimda ki.