Herseyguzelolsun7 Merhabalar. Sağlık ocağını aradım şeker yüklemesi yapılmıyor dediler acaba nerede yaptırılıyor?
Nazlimom Herseyguzelolsun7 hastanede yapılıyor kendi doktorunuz varsa o yapabilir normal kadın doğum bölümünde yapılıor yani