bebekkkkkkk000 Kızlar 30 Mart: 97 31 Mart: 162 5 Nisan: 825 Beta Hcg yaptırdığım günler ve sonuçları benim hesaplamalarıma göre sanki bugun 950-1000 lerde olması gerekiyordu sizce bu artış normalmidir?
bebekkkkkkk000 Gumus25 ilk sonucum 97 ilk sonuca göre hesaplayınca normal çıkıyor sonuç 2. Sonucum 162 ona göre hesaplayınca düşük kalıyor 825 kafam karıştı biraz cuma günü tekrar verip netleştireceğim inşallah
bebekkkkkkk000 elisaela0 canım banada düşük geldi gibi ama ilk çıkan sonucum 97 ona göre hesaplayınca normal çıkıyor ama 162 ye göre hesaplayınca düşük çıkıyor anlayamadım
elisaela0 bebekkkkkkk000 ama illaki günü günene ilerlemiyo içini rahat tut güzel yüklesmiş biz tahmin ettimğimiz çıksın istiyoruz kafaya takıyoruz ☺️
elisaela0 bebekkkkkkk000 şöyle hesaplanıyor diye biliyorum 92 çıktıysa en az %60 artması gerekiyor sonrasında 162 çıktıysa 162 nin %60 artması gerekiyor
bebekkkkkkk000 elisaela0 Hayırlısı neyse hakkımızda o olsun kuzum ya Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin cuma günü hayırlısıyla yükselir inşallah 2 katı ☺️Artık yükselmezsede vardır Rabbimin bir bildiği herşeyin başı kısmettir yiyecek ekmeği varsa gelir Allahın izniyle♥️