Tugbaern Kızlar merhaba dünden beri el parmağımda iğne batması gibi bişey oluyodu şimdide acayip kaşınıyor uyuşna gibi birde özellikle geceleri ayaklarımın kaşıntısından ölüyorım aybı şekilde iğne batması gibi oluyor başına gelen yada bilgisi olan yardımcı olur sa sevinirim şimdiden teşekkürler
nancy Tugbaern canım aynısı salı günü bana oldu çarşamba doktoruma randevum vardı sordum olabilir gayet normal ödem oluştuğu için olduğunu söyledi endişelenecek bir durum olmadığını hatta son haftalarda artacağını günde 3 3,5 litre su içmemi tavsiye etti
Seymakayaoglu Kaşintılar genelde hamilelikte cikiyor ve el kol özel.bölge yane oldukca yaygin bir durum