ceydanuruzmez Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim. Gebeliğimi daha yeni öğrendim ve rutin istenen tetkiklerde Toksoplazma IGM 1.17 pozitif çıktı. Bu durumu daha önce yaşayan var mı? Çok endişeliyim.