iremasmahan06 mylittlepony6 ben 34 haftadyim hala içiyorum bana cok iyi geldi içmediğim zamanlarda mide bulantısı ve kusma oluyor
buusur iremasmahan06 kusmam yok aslında tutmaya çalışıyorum daha doğrusu normalde de kolay kusabilen birisi değildim ama bulantı öldürcek büyük ihtimalle kullanırım😊
Ao526- mylittlepony6 20+3 oldum en başından beri kullanıyorum. Gebelere özel ve bitkisel olduğu için hiç bir zararı yok dedi doktorum 😍 Sanırım doğuma kadar devam 🙈