Yatarken bile baskım oluyor ayakta cok uzun kalamıyorum belim ikiye ayrılacak sanki daha oncede erken doğumun oldu Buda 27+4 benim gibi olan var nı karnım sürekli sertleşiyor doktorum progestan hap haftada bir iğnesini de oluyorum birde adalat 30 mg kulanıyorum basına gelip yaşayanlar ne olur yazın