rukiyearass Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim bebegimin haraketlerinde azalma var son ayda olduğum için normal kanala iniyor diyorlar bu durumu yasayan var mı?
Zeynayzey rukiyearass evet bende 35 haftadayım öncekine göre daha az hareketleri niye bilmiyorum ama benimki hala makat geliş duruyor
inciata rukiyearass ben oğlumdan hatırladığım hareet azalmasında hemen doktora gel dmeişti takip et demişti azldıysa gidin bence riske atmayın
rukiyearass Zeynayzey Acile gittim nstye bağladılar normal çıktı.Ama içimde bir huzursuzluk var bebeğim çok hareketli normalde 2 gündür azalma var😐
Ezgisafakk Son zamanlarda alanı giderek daraldığı için haraketlerde kısıtlanma oluyor deniyor ama siz yinede içinizin rahat etmesi açısından kadın doğuma kontrole gidin en yakın zamanda