Arkadaşların bugün 31+5 olduk.. Dün sabah sancıyla hastaneye geldim böbreklerimde stent olduğundan 2-3 gündür böbreğimden kasığıma vuruyordur ağrısı düşüncesi meğer doğum sancısıymış.. Erken doğum riskinden yatırdılar.. Serumlar, cigerlerinin gelişmesi için iğne vurdular.. Benimle aynı durumda erken doğum yapıp sağ sağlim kucağına alanlar varmı? Varsa kaç gün küvezde kaldı, nasıl oldu? 😞