Merhabalar. 17+5’teyim. 2 gün önce gece lavaboya gittiğimde günlük pedimde iki damla kahverengi leke gördüm ve çok endişelendim. Hemen doktorumu bilgilendirip sabahın ilk saatlerinde muayeneye gittim. Bütün kontrolleri yaptı, rahim ağzı, polip vs. her şeyi inceledi ve hiçbir sorun olmadığını söyledi. Sadece Plesantamın konumu normale göre biraz aşağıdaymış ve ilişki olmuştu bundan kaynaklanıyor olabilir dedi ve progestan verdi. Dün lekelenmem devam ederken bugün sadece 1 kere peçetede çok açık renkte gördüm. Anksiyete rahatsızlığım var kendimi çok kuruyorum bebeğime bir zarar gelir diye. Allah’ım korusun 🤲🏻Tecrübesi olan annelerimizden yardım bekliyorum 🙁