Esmanurim_12 Anneler inanin 1 haftadir kendimde değilim 3 gun once ozelde bebegi ensi kalınlığı 4.5 dedi devlette bugun 3.2 dedi perintolojiye yonlendirdi yarin 10 da randevu var böyle olupta test sonuçları iyi cikan varmi
Sm135 Esmanurim_12 ne o ikili teste ne de ultrasona inanmıyorum artık ben benimde ultrason güzel ama 2 li taramam kötü. Hiç sıkma canını yarın perinatoloji daha detaylı bakacaktır
Deyzi_2000 3 ün üstü riskli oluyor biraz ama üzülme yani her şey doğru çıkacak deil. Benim bebişin ense kalınlığı 1.2mm idi en son sıkıntı yapmayın