36.haftadayım ve bugün kasıklarımda çok fazla baskı ağrı hissediyorum. Çocuğun pozisyonu aşağıda zaten onu hissedebiliyorum ama sancım mı var onu çözemedim. Nasıl oluyor yani nerden anlayabiliyoruz biraz bilgi verebilir misiniz 🫠
Nasıl anlamazsın diyenler gelmeden ilk gebeliğim olduğu için karıştırabiliyorum ve anlamıyorum doğal olarak.