Gamze_cnky ben hem pijama takımı hem önü emzirme kolaylıklı olan yarım kollu gecelik götürmüştüm.Hep geceliği giydim pijamaya hiç geçmedim son gün çıkarken duş aldırdılar hastanede ozaman pijama giydim genel anlamda sıcaktı.İyiki gecelik götürmüşüm onla rahat ettim.pijamada dikişlere gelmiyor ama merak etme dikiş alltta kalıyor.Depend bez götür mutlaka büyük rahatlık sankide tutuyor dikiş yerini bir rahat geldi bana.Tüksek bel birde dikişe gelmiyor.