İlk çocuk beklediğim test yaptığım sıralarda gününü hesaplamak için bi uygulama indirmiştim bunun gibi işte testimle ilgili belirtiler vs böyle paylaşımlar yapıyordum çünki ilk gebeliğim şuan da olduğu gibi danışacak kimsem yoktu hamilelik belirtisi değildir o, kendini nazlıyorsun vs yorumlar alıyordum. Halbuki herkesin yaşadığı belirtiler miş ama bilmediğim hak vermiştim o kdr duygusal bağlamıştım ki canım çok sıkıldı ağlamıştım şuan en ufak bi farklı belirti yaşasam doktorumdan önce burda yazanlara bakıyorum veya soruyorum çok güzel pozitif cevaplar alıyorum bu uygulama için 3 hafta geç kalmışım 5. Haftalığım ve sayenizde doktoruma bile soramadığım şeyleri sorarak öğreniyorum çok teşekkür ederim :)