Aynr1380 Haydi sohbete Biz 22+1 iz ve boyumuz 27cm kilomuz ise 511gr Sizler ne durumdasınız? 🥰 benm bebiş ne zayıf ne kilolu tam ortada sanırım ☺️
Herseyguzelolsun7 Aynr1380 21+1’de 563 gram 30 cm çıkmıştı. Şimdi 22+6’yız ❤️🧿 Biraz iri bebekmiş ama inşallah şekerim yoktur 🙏 erkek bebek
Herseyguzelolsun7 Aynr1380 depremden sonra hiç dikkat edemedim aslında. Ne yapılırsa onu yiyorum diyebilirim. Her gün bir kaşık pekmez içiyorum bir de her gün bir bardak urmu dutu suyu, onun dışında her gün farklı şeyler yiyorum.
Herseyguzelolsun7 Aynr1380 haftaya şeker yüklemem olacak doktorum 24.hafta önerdi. Açlık şekerim hep 85-87 çıkıyor. İlk öğrendiğim andan beri ilerde bebek.
Herseyguzelolsun7 Herseyguzelolsun7 ha1c yani 3 aylık şekerim de normal hatta hamilelikten sonra hiç oynamamış inşallah şeker yoktur olsa 3 aylık şekerde oynama olur diye düşünüyorum ama bilemiyorum bakacağız tabi
Aynr1380 Herseyguzelolsun7 sağlıklı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebiş🥰bu arada çok geçmiş olsun depremzedemisiniz
Aynr1380 Herseyguzelolsun7 şekerden dolayı bebekler kilolu olabiliyormuş ama şeker yolsa ırsi dir tek nedene bağlamamak lazım. Genetik faktörlerde bebek gelişiminde önemli rol oynuyormuş dedi doktorum
Herseyguzelolsun7 Aynr1380 çok teşekkür ederim evet maalesef hala da evsiziz annemlerde kalıyorum eşim Kahramanmaraşta işe devam ediyor bakalım sonumuz hayır olsun inşallah
Aynr1380 Herseyguzelolsun7 Rabbim hepinizin yardımcısı olsun inşallah benmde ailem Osmaniye de depremzede. Zor bir süreç inşallah kimse bir daha böyle bir felaket yaşamaz 🤲🏻