nevzatbaskomser Doktora bayramdan sonra gitmeyi planlıyorum, önceden gidip göstermem gerekir mi yüksek çıkmış? Sizin kaç çıkmıştı yüksek denildiğinde?
selinsmother nevzatbaskomser sonucun çok güzel çıkmış arkadaşlar 75lik yaptırdığınızı okumamış sanırım ☺️ 1. Saat 190 2. Saat 165 altında olmalı sizinki öyle
Aysedugme nevzatbaskomser bence gayet iyi sonuçlarınız bana 217 ve 165 değerle diyetle hallolabilir dediler dikkat et diyebilir sadece ama onun dışında sonuçlar gayet iyi görünüyor ☺️
inciata 140n üstü bozulmuş şeker intöleransı deniyor diyet dicek takip dicek 10gün sonra tekrar çağıracak ben bu değerlerle ilk hamileliğimde insülin vuruldum bakalım bunda da yüksek bunda ne yapcm
nevzatbaskomser selinsmother İnternette öyle yazıyor ben de 140 diye düşündüm. O zaman sıkıntı yok içim rahatladı ☺
inciata selinsmother ilk gebeliğimde 100lük yaptırmışım 75te 122 çıkmış sıkıntılı demiş bunu yapmışlar 148 çıktı bozulmuş şeker intöleransı dediler ibnsülin kullandım cnm bundada 194 çıktı diyet dedi diyetle düşmedi insülin başlandı bulursam size ozmaankini atarım sizlere yalan söylicek değilim 148le insülin başlandı 100lik ilaçla GLUKOZ TOLERANS TESTİ 16/01/2019 Glukoz 100 gr Açlık 148 mg/dl 16.01.2019 Glukoz 100 gr 2 saat 122 mg/dl 16.01.2019 Glukoz 100 gr 3 saat 92 mg/dl 16.01.2019
nevzatbaskomser inciata Gebeliğe bağlı mı şeker çıktı önceden şeker hastalığınız varsa önlem amaçlı olabilir mi. İnsülin ileri derecede veriliyor yani, benimki yüksek olsa bile beslenme düzeni oluşturulur heralde
selinsmother inciata yalan söylücek değilim derken neden bu tarz savunmalara giriyosunuz ki ben onu anlamadım. Açlık 144 çıkmış farkındaysanız kızın açlığı 83 çıkmış
Aysedugme inciata sizin çok erken başlanmış benim 75 likte ilk değerim 217 2. Değerim 165 yüksek ama aşırı değil diyetle başlayalım dediler şaşırdım bende sizinkine
inciata selinsmother açlık değil o sistemde o şekil girilmş açlık parmaktan bakıldı sisteme girilmemiş diğeri 2 saat fark ederseniz:) ben söylem tarzınıza istnaden söyledim
inciata selinsmother uslubünüz çok yanlış bayan ben size hiç bu tarz bişey demedim inşallah değer normaldir ama başıma geleni söyledim
inciata Aysedugme hatta çapa endokrinde takipliydim suyu fazlaydı aşırı derece oğlum 4 hafta öndeydi 36da doğuma alındım 140 üstünü istemiyorlar gebelikte öyle dedi doktorum bozulmuş şeker intöleransı deniyormuş inşallah sonucunda diyet der çıkmaz istemem ama bu tersleme tavırları çok yanlış başıma geleni anlattım bu hamileliğimde yaptırdım açlık 102 1saat sonra :194 2.saat 147 çıktı 10gün diyet ve insülin kullanıyorum
selinsmother inciata öncelikle ben size 75lik yaptırmış 50lik değil dedim sadece sonra siz ben yaşadım yalan söylücek halim yok diye bana çıkıştınız 😂 o çıkışmadan sonrada üslubuma da dikkat edemem kusura bakmayın 🥰 geçmiş olsun bu arada ben 50lik yaptırdım 140 çıktı doktor zaten kilo almamışsın yemene dikkat ettiğin belli dedi böyle devam dedi yolladı beni 😂🥰🤰🏼
Aysedugme inciata geçmiş olsun bende diyet işe yarıyor gibi şimdilik başta kahvaltı sonrası hep yüksekti şimdi her öğün sonrası 15 dakika yürüyorum 130 u geçmiyor artık zor bir süreç gerçekten umarım kolayca atlatırız hepimiz
zge13 nevzatbaskomser 120. Dakikada düşmüş mü düsmüş önemli olan o 140 ın altına düşmüş hem de biraz hızlı çıkmış sanırım ama benim de hiç çıkmamıştı Açlık 68 Dakika 97 Dakika 87
inciata selinsmother kusura bakmayın yanlış anladım sanırım bende 100lükte 148 fazla gördüler 2 saat 122 çıkmış bu sefer c.tesi yapıldı açlık 102 1 saat:194 2 saat 147 çıktı diyet insülin verildi 10gündürde takip ediyorum pazartesi gene bakılacak bebeği riske atmak istemiyoruz diyerek insilün verildi suyum fazlalalşıp bebek ileriden gitmesin diye aniden şeker fırlayabilir diye
inciata Aysedugme benim açlıklar hep 100 üstü çıkıyor tokluklar ara ara 140 çıkıyor doktorum 200 görürseniz direk acile gelin serum takıcaz bebeği riske atamayız demişti hareketi bile azalıyordu şekerim yükselince bayılıyordu