İkiz gebe kaldım fakat bir bebeğim gelişmemiş ölü dedi doktor şuan 2 buçuk aylık hamileyim diğer bebegim gayet sağlıklı dedi doktor fakat ense kalınlığı var dedi ikili test yaptık riskli çıktı napmaliyim aynı durumu yaşayanlardan tavsiye bekliyorum ne yapacağım bilmiyorum 🙏