Hilal2901 evet bu kadını bende doktor arkadaşımdan çok duydum kendisi regli olmuyordu tedaviyle regli olmaya başladı diye biliyorum. Ama olmamasının en büyük nedeni stres. Lütfen kendinizi rahat bırakın çocuk düşünmeyin hayatın keyfini çıkarmaya bakın derim.