caglasmsr Kızlar bugün tam 13+0 haftadayım bugün randevum vardı sormayı unuttum folik asite devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım?
Merve7 caglasmsr benim 12 haftalıkken omega 3 verdi kullanmam için, folik asitiö bitmediği için bitene kadar devam et sonra bırak demişti. Şimdi 14+6 dayım devam ediyorum daha
elifkorucu caglasmsr Benim doktorum 3. ayda bırakıcaz dedi son tabletimdi 13. haftamda bitirdim bıraktım 15. haftamdayım şuan vitamin demir ilacı ve D vitamini verdi. Elinizde tablet bitirene kadar icin bence
Fundaers Bugün sağlık ocağına gittiğimde doktorum bana 13. Haftadan sonra bırakıcaz dedi ben şuan 10.haftadayım.