deletedmom255 Kızlar merhaba 31+4 olduk. Henüz planlayamadık ama Doktorumla planlı sezaryen düşünüyoruz :) kendisiylede bu konuyu konuşucam ancak sizlerede sormak istedim. Doğumum erkenden başlarsa suyum geldi veyahut açılmam başladıysa o an sezaryen olabiliyor muyum? yoksa doğum başladığı için normal doğum mu bekleniyor? Doktorum normal doğuma epey karşı önceki postumdan da bilirsiniz..
deletedmom734 deletedmom255 önceki postun neydi canım ? Çok sık konu açılıyor herkesin bileceğini zannetmiyorum özet geçermisin?birde doktorum normal doğuma karşı demişsin bu ihtimali ona sormadınmı?
mucizemizibekliyoruzz deletedmom255 normal doğuma karşı olmak nedir ya 😄 bide doktor olacak. Kendinizi emanet edebilecek misiniz böyle bir insana..
Hafizeipek deletedmom255 önceki postunuzu hatırlamıyorum ama siz sezeryan istiyo musunuz ? Yoksa doktorunuz mu zorluyor buna ?