Merhabalar hamileliğimin üçüncü ayından beri idrar enfeksiyonu ile uğraşıyorum çok belirti olmamasına rağmen her idrar tahlilinde idrar enfeksiyonum çıkıyor doktorun toz Saşe ilaçları vermesine rağmen kullanmama rağmen geçmedi şu an 36 + 4 günlük olduk Dün fitil ve gene toz ilaç verdi her gün 3,5 litre su içiyorum Siz idrar enfeksiyonu ile nasıl baş ettiniz geçtiğini nasıl anladınız Ben de belirti olarak kasıklarda hafif bir ağrı ve idrara çıkma isteği oluyor😵💫🥺