Selam arkadaşlar. Dün sancı ile acile gittim. Açıkligim çıktı 2 cm. Haplarla engellemeye çalıştılar sancıları. Olmadı. Acil ciğer geliştirici iğne vurdular. Sancım geçmeyince acil sezeryana aldılar. Bebeğin kalp atışları yavaşladı sanırım. Bana bisey söylediler ama nst de gördüm. Çok korktum. Ağlayarak gittim ameliyata. Şuan da yavrum küçük kızım kuvezde. Gittim gördüm
Solunum desteği alıyor. Hala şoktayım hala inanamıyorum. Dualarını eksik etmeyin bizden. Allah razı olsun 😞