Merhaba arkadaşlar oğlum 1 aylık oldu .Dün idrar tahlili vs istenmişti sonuçlar bugün çıkmış daha doktora gosteremedim bu dansite düşüklüğü nedir bilen varmi ? Internette böbrek yetmezliği vs deniyor içime kötü kötü şeyler düşüyor yardımcı olun lütfen